Knyga „Pelėda Drūlija ir žiovuliukai“ jums papasakos:
Kas atsitinka, kai miške pražįsta sapnarožės

Kam Drūlija gaudo žiovuliukus

Apie nuotykius stebuklingame miške

Visa ši knyga skirta MIEGUI.
Iš viso čia rasite net penkias pasakas – vienos trumpesnės, kitos ilgesnės. Jos padės vaikams nurimti ir užmigti, lavins jų įgūdžius užmigti patiems, pristatys miegą kaip nuostabų bičiulį, su kuriuo labai malonu susitikti, pakvies kurti savo miego ritualus ir papasakos, ką daryti susapnavus nepatinkantį sapną.
Knygos pabaigoje rasite eilėraštį Vakaro draugas. Galite jį skaityti, o galite niūniuoti – tuomet jis pavirs lopšine.
Šios knygos istorijos lavina vaizduotę ir atmintį, stiprina emocinį ir socialinį intelektą, spartina kalbos raidą, plečia žodyną, puikiai tinka ritualų kūrimui.
Palydėkime į miego karalystę iškeliaujančius vaikus Drūlijos pasakomis ir padovanokime jiems stebuklingus įrankius, kurie leis jaustis ramiau, saugiau ir drąsiau. Galbūt šie įrankiai pravers sapne? O gal pabudus vidury nakties? Juk kai vakare paliekame miegančius vaikus, jie lieka patys su savimi – ne tik sapnuose, bet ir naktyje.
Miegas – pirmoji vieta, į kurią išleidžiame savo mažylius vienus... Suteikime jiems galių, kurios padės mėgautis miegu, poilsiu ir sapnais.
Na, o jeigu prie miego pasakų norėsite dar ir minkšto jaukaus miego žaislo, pažiūrėkite ČIA :)

Knygoje „Diena, kai pelėdai Drūlijai buvo NUO-BO-DU“ sužinosite:
Ką darė Drūlija, kai ją užklupo NUOBODULYS

Kaip Drūlijai pavyko smagius prisiminimus išsaugoti

Kodėl miške kartą per metus visi vienas kitam siurprizus ruošia

Šios knygos pasakos * skatina kūrybiškumą * ugdo savarankiškumą ir savireguliaciją * suteikia svarbių ir lengvai praktiškai pritaikomų žinių apie emocijų valdymą * aktyvina kalbos raidą * lavina dėmesingumą, empatiją ir socialinius gebėjimus
* moko bendrauti ir bendradarbiauti.
Įžangoje rasite trumpą autorės laišką su keliais paprastais, bet vertingais pasiūlymais.
Na, o knygos gale jūsų laukia naujos psichologių įžvalgos apie Drūlijos pasakas,
ir patarimai terapinių pasakų skaitytojams.

Knygoje „Kaip pelėda Drūlija kantrybės ieškojo“ skaitykite:
Kaip Drūlija kantrybės ieškojo

Kas įvyko, kai ji susitiko Šmikį

Ar Drūlijai pavyko pradžiuginti savo draugus

Šios knygos pasakos * ugdo kantrybę, moko palaukti * padeda formuoti asmeninius higienos įgūdžius * lavina empatiją, skatina socialinius gebėjimus * stiprina savikontrolę ir savarankiškumą * supažindina vaikus su tinkama emocijų raiška
* skatina kūrybiškumą * aktyvina kalbos raidą .
Knygoje tai pat rasite ir Geniukų lopšinę, kuri puikiai tiks dienos pabaigai -
lėtas šio eilėraščio skaitymas ar niūniavimas padės greičiau atkeliauti vaikų sapnams.
Knygos pradžioje yra autorės laiškas su keliais paprastais, bet vertingais pasiūlymais.
Na, o knygos gale – dviejų psichologių įžvalgos apie Drūlijos pasakas, jų patarimai ir pastebėjimai, skirti terapinių pasakų skaitytojams.

Knygoje „Pelėda Drūlija ir diena NE“ rasite šias istorijas:
Kas įvyko, kai ją aplankė diena NE

Kaip Drūlija kartu su griaustiniu smagiai laiką leido

Kodėl pelėda ieškojo paslaptingosios vietos KAŽKUR

Šios knygos pasakos * padeda susipažinti su emocijomis * supažindina vaikus su tinkama emocijų raiška * padeda pažinti savo baimes ir mokytis jas valdyti * ugdo kantrybę * stiprina savikontrolę * kviečia pastebėti priežasties ir pasekmės ryšį * skatina palaikyti tvarką.
* lavina kūrybiškumą * aktyvina kalbos raidą .
Knygos pradžioje yra autorės laiškas, skirtas terapinių pasakų skaitytojams. Jame rasite kelis paprastus, bet labai vertingus patarimus.